Fotografiile și clipurile video apar acum în Twitter fără ca utilizatorul să fie nevoit să dea click pe un link.
Twitter este unul dintre fenomenele din aria
rețelelor sociale digitale, specializat pe distribuirea de mesaje scurte, însă
acum a făcut un pas de mult așteptat de utilizatori: scoaterea în evidență a contentului
media. Pre-vizualizarea fotografiilor și a clipurilor video va apărea pe
timeline-ul utilizatorilor imediat sub mesajul în care au fost încărcate, pe
când înainte utilizatorii trebuiau să dea click pe linkuri pentru a le vedea.
Noua versiune este accesibilă pentru varianta web, precum și pentru cele de pe
iOS și Android. Totuși, fotografiile și clipurile încărcate prin link-uri
externe nu pot încă fi vizualizate, caracteristica fiind valabilă doar pentru
acel content ridicat direct prin Twitter sau creat cu aplicația Vine.
Ceea ce se vede însă, nu este întreg contentul
media, ci doar o mică parte, un thumbnail. Pentru a-l putea vizualiza integral,
utilizatorul trebuie să dea click pe acel thumbnail, iar fotografia sau clipul
video vor apărea separat într-o fereastră unde se va putea vedea și mesajul
care le însoțește.
Ceea ce intenționează Twitter să facă prin
lansarea acestei caracteristici este să se încadreze pe linia trendy de oferire
a unui content bogat în content media, pe care toate celelalte rețele sociale
precum Instagram, îl pot oferi de mult timp, deja. „Aceste mesaje Twitter
îmbogățite cu content media îi pot aduce pe cei ce urmăresc un utilizator mai aproape
de ceea ce se întâmplă”, a spus compania într-un anunț oficial.
Totuși, experții spun că această îmbunătățire
vine ca efect direct al nevoii de întărire a rețelei de publicitate, dictată de
listarea la Bursa din New York.
Reclamele video constituie un element major al
afacerii de publicitate de la Twitter, care au generat 85% din veniturile
companiei pe anul trecut, declară compania în documentele IPO (Initial Public
Offer). În consecință, plasarea unui conținut media îmbogățit în mesajele
utilizatorilor ar putea să ofere clienților de reclame un motiv în plus de a
apela la serviciile Twitter. Compania are deja în desfășurare mai multe
parteneriate cu în jur de 12 rețele media prin programul său Amplify, care
plasează content video promoțional în timeline-ul utilizatorilor. Printre
parteneri se numără și Bloomberg TV, A&E sau BBC.
No comments:
Post a Comment