29 October, 2013

Twitter introduce pre-vizualizarea de fotografii

Fotografiile și clipurile video apar acum în Twitter fără ca utilizatorul să fie nevoit să dea click pe un link.

Twitter este unul dintre fenomenele din aria rețelelor sociale digitale, specializat pe distribuirea de mesaje scurte, însă acum a făcut un pas de mult așteptat de utilizatori: scoaterea în evidență a contentului media. Pre-vizualizarea fotografiilor și a clipurilor video va apărea pe timeline-ul utilizatorilor imediat sub mesajul în care au fost încărcate, pe când înainte utilizatorii trebuiau să dea click pe linkuri pentru a le vedea. Noua versiune este accesibilă pentru varianta web, precum și pentru cele de pe iOS și Android. Totuși, fotografiile și clipurile încărcate prin link-uri externe nu pot încă fi vizualizate, caracteristica fiind valabilă doar pentru acel content ridicat direct prin Twitter sau creat cu aplicația Vine.

Ceea ce se vede însă, nu este întreg contentul media, ci doar o mică parte, un thumbnail. Pentru a-l putea vizualiza integral, utilizatorul trebuie să dea click pe acel thumbnail, iar fotografia sau clipul video vor apărea separat într-o fereastră unde se va putea vedea și mesajul care le însoțește.
Ceea ce intenționează Twitter să facă prin lansarea acestei caracteristici este să se încadreze pe linia trendy de oferire a unui content bogat în content media, pe care toate celelalte rețele sociale precum Instagram, îl pot oferi de mult timp, deja. „Aceste mesaje Twitter îmbogățite cu content media îi pot aduce pe cei ce urmăresc un utilizator mai aproape de ceea ce se întâmplă”, a spus compania într-un anunț oficial.
Totuși, experții spun că această îmbunătățire vine ca efect direct al nevoii de întărire a rețelei de publicitate, dictată de listarea la Bursa din New York.

Reclamele video constituie un element major al afacerii de publicitate de la Twitter, care au generat 85% din veniturile companiei pe anul trecut, declară compania în documentele IPO (Initial Public Offer). În consecință, plasarea unui conținut media îmbogățit în mesajele utilizatorilor ar putea să ofere clienților de reclame un motiv în plus de a apela la serviciile Twitter. Compania are deja în desfășurare mai multe parteneriate cu în jur de 12 rețele media prin programul său Amplify, care plasează content video promoțional în timeline-ul utilizatorilor. Printre parteneri se numără și Bloomberg TV, A&E sau BBC.

No comments:

Post a Comment